©Kiriko Nananan

dimanche 24 janvier 2010

petit calcul

te regarder me fait -
- "Un joli vase, à quoi ça sert ?" –

Llywarch Hen intercalaire
claque renâcle fracasse
frictionné choque en bloc
engloutissant des gouffres
refoulant des refuges

te regarder me fait -
mal

euphraise casse-lunette
m’a cassé mes jouets
lèvres humides stupides
pulpe pilée des vertiges
tombe une bruinasse immonde
et quand tu m’as bien finie -

te regarder me fait -

et quand tu as finalement répondu c’était pour verser du goudron sur mes rêves de fille, du goudron et le miel des choses trop absentes et je n’ai pas su qu’en faire.



à M.R.

5 commentaires:

  1. Ag ar choej plac'h!!!
    Ar a seblent ous ar an hent mat evit disonjal ar paotr-se en deus graet kement a boan dis..
    pokou,
    ennys (n'hellan ket reskont dre livejournal, iskis..)

    RépondreSupprimer
  2. Trugarez deoc'h !
    Met, n'eus liamm ebet gant an darvoudoù bet c'hoarvezet er mizioù tremenet, Nely... Gant ar skol-veur ne lâran ket ;-)

    RépondreSupprimer
  3. Ah, desket em eus un dra neuze: nompas sonjal e ouian a-zivout petra e skrivez ;-)

    RépondreSupprimer