©Kiriko Nananan

mercredi 14 juillet 2010

M.




I

M. au ciel noir entre les cils
M. aux omoplates de plein champ
et aux saisons carnassières
M. de tourbe et bruyère belliqueuses
le canon le fusil des jours rennais
M. de pain de bure et de bière musqués
M. le suc et le germe
la pulpe punk toujours refusée
M. palomino et galop sur les crêtes
M. saveur amère de hêtraie
récolte l’odeur de l’averse sur les terres interdites
M. de sillon et d’araire
et de pluies serpentines
M. semé planté germé
M. debout



II

Il y avait
amis de mes nuits de cire
Mynyddawg Mwynfawr et Yscolan

Il y avait
la grise solitude d’Helez
pleurant dans la grande salle désertée
la mort de son frère Kenzelan
et la plainte de Llywarch Hen,
risée de la vieillesse taquine,
sur l’immense gâchis des jeunes cuisses de Gwen
pleines de feu et sauvages au combat

Des rêves de plantes et de grand vent
dans l’ombre des barricades



Pour moi
les Heures
au cadran

les Heures

me consumant dans ta proximité insolente
avant l’impardonnable cloche
fin de l’enchantement



III

Chasseur
chancre sur mon arbre grand
tes chiens de ferme me mordent les mollets

Entre les pierres dressées
tu tues ma louve dans la nuit de l’esprit

Tu me rampes tu me grouilles tu m’infestes
mais tu ne m’oublies pas :
je n’existe pas
mais j’erre dans les sargasses assassines

Ton empreinte
entaille dans les illusions moelleuses
les petits rêves enfeuillés de parme
endeuillés d’eau salée

Ton empreinte
tes longues jambes vagabondes
et ce dont rêvent les étalons

Doux naseaux de sauvagine
dans la tanière bien protégée
abri du regard limpide
soigneusement étiquetée :
« Entrée réservée aux initiés »



Photo : Culture élémentaire Verdun, http://www.cultureelementaire.org/node/88

6 commentaires:

  1. Ma! Ger ebet evit displegañ ar pezh 'm eus degemeret en ur lenn... Un pezh-mell oberenn eo, skeudenn hollek ur vuhez, ur bed, ur bezh, marteze...
    Doujañs. Trugarez.

    RépondreSupprimer
  2. Ma, Ólöf, trugaaaaaaaaaarez vras evit ar fiziañs a roez din ! Ne gavan ger ebet evit trugarekaat ac'hanout a-walc'h. N'eus netra vravoc'h eget gellout reiñ fromoù d'ar re all. An dra-se 'meus dizoloet abaoe ma lakaan ma barzhonegoù enlinenn.
    Reiñ a rez spi din e c'hallin marteze tizhout tud all gant ma gerioù, un deiz... piv 'oar... Neuze, mil gwezh trugarez !

    RépondreSupprimer
  3. wow.....
    fiskal eo. El barzhonegou an naontekvet kantved, leun a fromm, a skeudennou...
    da hani gwellan marse.
    Gourc'hemennou plac'h.
    ennys

    RépondreSupprimer
  4. wow, plac'h, trugarez vras...
    N'on ket boaz da geñveriañ ma barzhonegoù na da glask reiñ ur renk dezhe, din-me eo pouezus pep hini anezhe... met laouen on on bet gouest da fromañ ac'hanout :-)

    RépondreSupprimer
  5. Ha ret e vefe kenderc'hel, neuze! Te 'oar nijal!

    RépondreSupprimer
  6. Mersi dit ! Ya, emaon o labourat war un nebeut testennoù all. Unan zo tost echu ha lakaet e vo enlinenn a-benn nebeut. Mod-all 'meus peurechuet un dra 'moa skrivet da geñver marv ma mamm-gozh, met ne fell ket din embann se war ar blog. Raktresoù, raktresoù ! fell a rafe din kregiñ gant un dra hir a-walc'h diwar-benn ar mor bras...

    RépondreSupprimer