©Kiriko Nananan

jeudi 22 avril 2010

Avril



Lumière sur les bambous :
me parvient un parfum
de roseaux
de moulin
Goût de l'ombre
dans l'eau fraîche des rivières
Moucherons du couchant
quand approche
la nuit sucrée
et bourgeons effrontés
gonflés à croquer

Une brise épicée distille
des idées melliflues
de pistil irisé
Un soleil tiédissant indécent
me touille les sens
Chair en pénitence
veut voguer vers les viornes
et les nervures fauves
Je navigue en aveugle
louant la peau de pollen
et l'aigrelet verjus

Dans le murmure des fontaines
je retrouve
mon sang vivant de menthe
et sous les amandiers
un sourcier sorcier
couronné d'amarante

3 commentaires:

  1. Souezhus a gav din, barrek out-te gant gerioù eeun hag ar re a zo iskis ha kudennet ivez. Brav an destenn-se, poan ha plijadur e-barzh. Trugarez!

    RépondreSupprimer
  2. Trugarez vras dit da vezañ lennet ma gerioù kollet en egor ar rouedad !
    Plijusoc'h 'vefe lakaat anezhe e skourroù ur wezenn yaouank eget war skramm ur urzhiataer, 'gav din ;-)

    RépondreSupprimer
  3. Ar gwir zo ganit... met ar memes tra eo, koulskoude. Evel ma vefe lakaet ul lizherig e-barzh ur voutailh ha teulet er mor.
    ;-)

    RépondreSupprimer